Case Studies

ΣΚΡΑΤΣ – Αλλάζει τη διάθεσή σου στη στιγμή

H IKON Porter Novelli ανέλαβε τη διοργάνωση μιας διαφορετικής Συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση του νέου στιγμιαίου τυχερού παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε., θυγατρικής της ΟΠΑΠ με κεντρικό μήνυμα «ΣΚΡΑΤΣ- Τύχη στη στιγμή».

Οι καλεσμένοι δημοσιογράφοι έλαβαν λίγες μέρες πριν την εκδήλωση μια πρόσκληση  την έπρεπε να «ξύσουν» για να τη διαβάσουν, βάζοντας τους ήδη στο κλίμα του προϊόντος και του concept της εκδήλωσης.

Η Συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο The HUB events, το οποίο για τους σκοπούς της εκδήλωσης διαμορφώθηκε σε περιοχές διαφορετικών εμπειριών.

Οι καλεσμένοι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία του νέου παιχνιδιού, ‘σκρατσάροντας’ διάφορες κάρτες, ειδικά σχεδιασμένες για την εκδήλωση. Μια βιωματική εμπειρία που στόχο είχε να αλλάξει τη διάθεσή των δημοσιογράφων στη στιγμή αποκαλυπτόταν κάθε φορά που κάποιος έξυνε μια κάρτα. Έτσι, κάποιοι από τους καλεσμένους δοκίμασαν υπέροχα γλυκίσματα, άλλοι απόλαυσαν ένα χαλαρωτικό μασάζ, μερικοί ακόμη διασκέδασαν παίζοντας, άλλοι έλαβαν συμβουλές μόδας και άλλοι «ταξίδεψαν» σε εξωτικούς προορισμούς. Στο τέλος της εκδήλωσης, οι δημοσιογράφοι χρειάστηκε και πάλι να ξύσουν τις κάρτες που είχαν ειδικά προετοιμαστεί για να κερδίσουν το δώρο τους - μικρό ή μεγαλύτερο.

 

 

















 

Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας

Για την επικοινωνία της Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας, ο Σύλλογος Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (ΣΠΕΑ) ανέθεσαν στην ΙΚΟΝ Porter Novelli την καμπάνια ενημέρωσης που περιελάμβανε αποστολή δελτίων Τύπου, προβολή κοινωνικού μηνύματος στα τηλεοπτικά δίκτυα εθνικής εμβέλειας, αλλά και στις οθόνες των σταθμών του Μετρό, συνεντεύξεις εκπροσώπων του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών σε ιατρικά sites, εφημερίδες, ραδιόφωνο και τηλεοπτικές εκπομπές, ενώ κορυφώθηκε με την ένθεση ενημερωτικού φυλλαδίου σχετικού με την αιμορροφιλία στο κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ.

Η καμπάνια ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία με περισσότερα από 2 εκατομμύρια views του κοινωνικού μηνύματος, εκτεταμένη δημοσιότητα και θετικά σχόλια σχετικά με το ενημερωτικό έντυπο.








Εταιρική εκδήλωση ΟΠΑΠ

H IKON Porter Novelli ανέλαβε τη διοργάνωση της πρώτης εταιρικής εκδήλωσης της ΟΠΑΠ Α.Ε. για την παρουσίαση του οράματος και της στρατηγικής της εταιρείας από το νέο management.

Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Απριλίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού δημοσιογράφων, τόσο του επιχειρηματικού, όσο και του οικονομικού και αθλητικού ρεπορτάζ, ενώ το παρόν έδωσαν και σημαντικά στελέχη εμπορικών τμημάτων, αλλά και εκδότες.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η νέα διοίκηση της εταιρείας, παρουσίασε το όραμα, τις αρχές και τις στρατηγικές προτεραιότητές της, καθώς και τους άξονες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Η διοργάνωση καλύφθηκε εκτενώς από όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ενώ το πρόγραμμα προβολής περιελάμβανε και σειρά συνεντεύξεων των στελεχών της εταιρείας σε πληθώρα Μέσων Ενημέρωσης.






Veet Femme Fatale


Το ετήσιο ραντεβού με τις beauty editors και beauty bloggers για την παρουσίαση των νέων προϊόντων Veet και Scholl δόθηκε φέτος στον πολύ ξεχωριστό χώρο Fashion Workshop by Vicky Kaya. Ο κατάλευκος και minimal χώρος μεταμορφώθηκε για τους σκοπούς της παρουσίασης με προϊόντα Veet και Scholl και οι δημοσιογράφοι προσκλήθηκαν, αυτή τη φορά, σε ένα ξεχωριστό σεμινάριο.

Μετά την παρουσίαση των νέων προϊόντων από την brand manager της εταιρείας, ακολούθησε ένα σεμινάριο μέσα από το οποίο οι beauty editors έκαναν ένα ταξίδι στον κόσμο της μόδας και των γυναικείων ποδιών με την καθοδήγηση της απόλυτης Femme Fatale, Βίκυς Καγιά και της καθηγήτριας της σχολής Fashion Workshop, Genevieve Μάντζαρη.














Στέγη - Ίδρυμα Ωνάση: @Stegi_occ: #SAVETHEDATE Την Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018 στις 19:00 κάνουμε street party στους δρόμους γύρω από τη Στέγη και ΘΑ ΓΙΝ… https://t.co/I3mKxaYZeI

2 hours ago from Twitter Web Client

Antonio J Lucio:RT@ajlucio5: Congratulations to @RobertsonAndrew @BBDONY and @ProcterGamble for the Ad of the Year: The Talk #ADCOLOR https://t.co/wGFxEsli7B

6 hours ago from Twitter for iPhone

FleishmanHillard: @Fleishman: So proud to support our #FH4Inclusion client, the @UN, and its #HeForShe initiative for the advancement of gender e… https://t.co/EvakdwcwS0

7 hours ago from Twitter Web Client

Meltwater:RT@Meltwater: Include these 7 elements in any #crisis plans, from @PRNews. https://t.co/EgvFtF64aN

9 hours ago from Sprout Social

Seth@PRNews:RT@skarenstein: Not terribly surprising. https://t.co/3zckbILAq7

9 hours ago from Twitter for iPhone

PR News: @PRNews: We think we're more like LinkedIn...connecting PR pros worldwide! Which social media platform are you:… https://t.co/EaSYxT3R0P

11 hours ago from Hootsuite Inc.