Case Studies

Από την ΙΚΟΝ Porter Novelli καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας


Με μια εντυπωσιακή ενέργεια ως βασική ιδέα, η ΙΚΟΝ Porter Novelli σχεδίασε και υλοποίησε μια ξεχωριστή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την σπάνια ασθένεια της αιμορροφιλίας, για λογαριασμό του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και με την ευγενική χορηγία της Bayer Hellas.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας, την Παρασκευή 17 Απριλίου, και τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη σύσταση του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ο Λευκός Πύργος και το κτίριο των γραφείων της εταιρείας Bayer Hellas άλλαξαν όψη και φωτίστηκαν με το κόκκινο χρώμα που αντιπροσωπεύει την ασθένεια.



Το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων

Ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη

Παράλληλα, ενημερωτικό υλικό διανεμήθηκε στα κεντρικά σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την αιμορροφιλία. Η καμπάνια ολοκληρώνεται με υποστήριξη γραφείου τύπου και πρόγραμμα δημοσιότητας, και με κεντρικό μήνυμα ότι η ασθένεια είναι χρόνια και δεν θεραπεύεται, αλλά με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή οι ασθενείς μπορούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή.

Aπό την ΙΚΟΝ Porter Novelli η εκδήλωση της νέας βαφής μαλλιών Schwarzkopf Keratin Color

H IKON Porter Novelli ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της δημοσιογραφικής εκδήλωσης - media brunch για την επίσημη παρουσίαση της Schwarzkopf Keratin Color, της πρώτης μόνιμης περιποιητικής βαφής με κερατίνη σε 3 βήματα. Οι beauty editors από print και online Μέσα, ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα της εταιρείας Henkel, για ένα ξεχωριστό brunch με πολύ χρώμα και ιδιαίτερη περιποίηση. Έμαθαν τα πάντα για τη νέα βαφή και την υπεροχή της ύπαρξης κερατίνης και στα τρία στάδια της βαφής, γνώρισαν και συζήτησαν με τους εκπροσώπους της εταιρίας και επέλεξαν τις αποχρώσεις που επιθυμούσαν αλλά συγχρόνως ταίριαζαν με τα χρώματα και την προσωπικότητα της κάθε μιας, με τη βοήθεια του hair expert της Schwarzkopf, Νίκου Αλεξίου, by niko&niko.



Παρούσα στην εκδήλωση και η Τζένη Μπαλατσινού, η πρώτη Ελληνίδα που επέλεξε την νέα βαφή Schwarzkopf και τόλμησε την αλλαγή μόνη, στο σπίτι της, η οποία μοιράστηκε με τις δημοσιογράφους τη δική της απόφαση να αλλάξει τα μαλλιά της και την εμπειρία της από τη χρήση της νέας βαφής.

Παρουσίαση προϊόντων Veet & Scholl

Με ανοιξιάτικο αέρα και girly διάθεση, συντάκτες ομορφιάς και beauty editors συμμετείχαν στην ξεχωριστή παρουσίαση των νέων προϊόντων Scholl και Veet με οδηγό την θηλυκότητα και τα γυναικεία πόδια. O οικοδεσπότης, Βασίλης Ζούλιας, γνωστός σχεδιαστής ρούχων και παπουτσιών φιλοξένησε την εκδήλωση στο χώρο του και μίλησε με τις συντάκτριες για τις τελευταίες τάσεις της μόδας και τη σημασία των καλαίσθητων και όμορφων ποδιών στην ανάδειξη της γυναικείας ομορφιάς. Η εκδήλωση έκλεισε με ένα υπέροχο catwalk, με τα μοντέλα του Βασίλη Ζούλια να παρουσιάζουν τις νέες υπέρκομψες και θηλυκές δημιουργίες για την άνοιξη και το καλοκαίρι που ανέβασαν ακόμα περισσότερο τη διάθεση των καλεσμένων!






Tα νέα ήταν πολλά και ενδιαφέροντα!
Η Larisa Trandafir, Veet Jr. Brand and Trade Marketing Manager παρουσίασε τις νέες αποτριχωτικές ταινίες Veet με κρύο κερί και τεχνολογία Hair Minimizer. Η νέα τεχνολογία Hair Minimizer εξασφαλίζει αποτέλεσμα μακράς διάρκειας που διαρκεί ως και 4 εβδομάδες, ενώ οι τρίχες ξαναβγαίνουν λιγότερες, λεπτότερες και πιο απαλές.
O Λουκάς Ιωάννου, Brand & Trade Marketing Manager Scholl South Eastern Europe παρουσίασε τη νέα Ηλεκτρική Λίμα Ποδιών με Κρυστάλλους Διαμαντιών για εξαιρετικά αποτελεσματική δράση, χάρη στην απολεπιστική δύναμη των μικροκρυστάλλων διαμαντιών που περιέχουν οι κεφαλές της. Η νέα Ηλεκτρική Λίμα Ποδιών Scholl Velvet Soft με Κρυστάλλους Διαμαντιών χαρίζει πόδια ακόμα πιο απαλά και μεταξένια! Επιπλέον, έγινε παρουσίαση των 4 νέων προϊόντων της σειράς περιποίησης Scholl Velvet Soft για μια ξεχωριστή εμπειρία φροντίδας από την άνεση του σπιτιού σας! Η νέα σειρά περιποίησης περιλαμβάνει 4 νέα προϊόντα:

  • Χαλαρωτικό Ποδόλουτρό και Εντατικός Ορός για μια ολοκληρωμένη φροντίδα μετά την αφαίρεση του σκληρού δέρματος,
  • Ενυδατική κρέμα Ημέρας και Μάσκα Νύχτας για καθημερινή περιποίηση και διατήρηση των αποτελεσμάτων της απολέπισης.




Πρόγραμμα επικοινωνίας για την ταινία PROMAKHOS

 

 

 

 

 

 

 Συνέντευξη Τύπου και πρώτη επίσημη προβολή της ταινίας ΠΡΟΜΑΧΟΣ σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης και άλλων σημαντικών προσωπικοτήτων του καλλιτεχνικού και επιχειρηματικού κόσμου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PR News: @PRNews: Instagram longer videos: How new IGTV feature will work https://t.co/Zw5tJ9g0Wx

2 hours ago from Twitter for iPhone

Ketchum: @KetchumPR: "Bravery & blame don't work together.” Our Day 3 @Cannes_Lions recap explores why being true to yourself is the se… https://t.co/MJcxv73LTJ

2 hours ago from Twitter Web Client

Ketchum: @KetchumPR: F*ck Your Conventions: Join @Karen4Ideas @DanaKennedylive @MarthaBoudreau @Sexymrrogers & @Whattupwhit for a lively… https://t.co/301vMnji4B

4 hours ago from Hootsuite

barri friedman rafferty:RT@barrirafferty: Key observations from the health ⁦@Cannes_Lions⁩ https://t.co/XeFgh459Bt

5 hours ago from Twitter for iPhone

Ketchum: @KetchumPR: How do brands turn everyday consumers into brand evangelists? Join @BarriRafferty, @KimLast & @Fiverr for “The Art… https://t.co/BEUGhk1lr8

5 hours ago from Hootsuite

FleishmanHillard: @Fleishman: With influencer marketing under so much scrutiny, how can brands engage while also mitigating risk? Ryan Brown reca… https://t.co/rHW5IPtThS

5 hours ago from Twitter Web Client