People



Έλια Λιατάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος

eliataki@ikon.bbdogroup.gr

Ξεκίνησε την καριέρα της στις Δημόσιες Σχέσεις το 1991. Έχει εργαστεί για πολλές ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς από διαφορετικούς τομείς της αγοράς: Οικονομία-Τράπεζες, Υγεία, Τεχνολογία, Τρόφιμα και Ποτά, Λιανική, Αυτοκίνηση, Βιομηχανία, Ομορφιά- Καλλυντικά, Ψυχαγωγία κλπ.

Έχει επιμεληθεί τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας, σχέσεων με τα ΜΜΕ, τους καταναλωτές, άλλες ειδικές ομάδες κοινού ή τον δημόσιο τομέα, εταιρικής υπευθυνότητας, διαχείρισης κρίσεων, εκπαίδευσης και εμψύχωσης του ανθρώπινου δυναμικού κ.α.

Μεταξύ πελατών για τους οποίους έχει εργαστεί είναι οι Visa, Red Bull, Reckitt Benckiser, Hewlett Packard, UCB, Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Nokia Siemens Networks, Business Software Alliance, Bayer, ΕΠΑ Αττικής, Sony, BMW, Mercedes Benz, IKEA, Starbucks, Wella.Συμμετέχει ενεργά στην ανάδειξη της χρησιμότητας των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαχείρισης της Φήμης για τις επιχειρήσεις, με εισηγήσεις και παρουσιάσεις σε ημερίδες, συνέδρια και εκπαιδευτικά σεμινάρια, όπως τα «Πρόληψη και Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων» και «The PR Specialist Course” του Ινστιτούτου Επικοινωνίας της ΕΔΕΕ, μεταξύ άλλων.

Στέλεχος της ΙΚΟΝ Porter Novelli από το 1999. Έχει επίσης εργαστεί στην PubliCom Hill and Knowlton από το 1991 μέχρι το 1999. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά.



PR News: @PRNews: Instagram longer videos: How new IGTV feature will work https://t.co/Zw5tJ9g0Wx

2 hours ago from Twitter for iPhone

Ketchum: @KetchumPR: "Bravery & blame don't work together.” Our Day 3 @Cannes_Lions recap explores why being true to yourself is the se… https://t.co/MJcxv73LTJ

2 hours ago from Twitter Web Client

Ketchum: @KetchumPR: F*ck Your Conventions: Join @Karen4Ideas @DanaKennedylive @MarthaBoudreau @Sexymrrogers & @Whattupwhit for a lively… https://t.co/301vMnji4B

4 hours ago from Hootsuite

barri friedman rafferty:RT@barrirafferty: Key observations from the health ⁦@Cannes_Lions⁩ https://t.co/XeFgh459Bt

5 hours ago from Twitter for iPhone

Ketchum: @KetchumPR: How do brands turn everyday consumers into brand evangelists? Join @BarriRafferty, @KimLast & @Fiverr for “The Art… https://t.co/BEUGhk1lr8

5 hours ago from Hootsuite

FleishmanHillard: @Fleishman: With influencer marketing under so much scrutiny, how can brands engage while also mitigating risk? Ryan Brown reca… https://t.co/rHW5IPtThS

5 hours ago from Twitter Web Client