News

Aπό την ΙΚΟΝ Porter Novelli καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας


Με μια εντυπωσιακή ενέργεια ως βασική ιδέα, η ΙΚΟΝ Porter Novelli σχεδίασε και υλοποίησε μια ξεχωριστή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την σπάνια ασθένεια της αιμορροφιλίας, για λογαριασμό του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και με την ευγενική χορηγία της Bayer Hellas.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας, την Παρασκευή 17 Απριλίου, και τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη σύσταση του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ο Λευκός Πύργος και το κτίριο των γραφείων της εταιρείας Bayer Hellas άλλαξαν όψη και φωτίστηκαν με το κόκκινο χρώμα που αντιπροσωπεύει την ασθένεια.


Το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων


Ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη


Παράλληλα, ενημερωτικό υλικό διανεμήθηκε στα κεντρικά σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την αιμορροφιλία. Η καμπάνια ολοκληρώνεται με υποστήριξη γραφείου τύπου και πρόγραμμα δημοσιότητας, και με κεντρικό μήνυμα ότι η ασθένεια είναι χρόνια και δεν θεραπεύεται, αλλά με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή οι ασθενείς μπορούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή.

Η ΙΚΟΝ Porter Novelli στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας


Η ΙΚΟΝ Porter Novelli συμμετείχε στο τριήμερο συνέδριο ‘Πανόραμα Επιχειρηματικότητας,’ τη μεγαλύτερη εκδήλωση για την επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων.


Η Έλια Λιατάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της IKON Porter Novelli συμμετείχε στο 1ο πάνελ του φετινού προγράμματος με θέμα «Εξελίξεις στο χώρο της Διαφήμισης / Επικοινωνίας : τάσεις και προοπτικές επιχειρηματικότητας & απασχόλησης» και μίλησε για την αγορά των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα σήμερα, τις προοπτικές του χώρου και τα εφόδια που είναι απαραίτητα για σταδιοδρομία στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων με πρώτο και πιο σημαντικό ‘να αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις.΄


Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση εδώ


Το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία με περισσότερους από 160 ομιλητές και συμμετοχή 3.000 φοιτητών και νέων.

Από την ΙΚΟΝ Porter Novelli η εκδήλωση για τη νέα βαφή μαλλιών Schwarzkopf Keratin Color


H IKON Porter Novelli ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της δημοσιογραφικής εκδήλωσης -media brunch για την επίσημη παρουσίαση της Schwarzkopf Keratin Color, της πρώτης μόνιμης περιποιητικής βαφής με κερατίνη σε 3 βήματα. Οι beauty editors από print και online Μέσα, ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα της εταιρείας Henkel, για ένα ξεχωριστό brunch με πολύ χρώμα και ιδιαίτερη περιποίηση. Έμαθαν τα πάντα για τη νέα βαφή και την υπεροχή της ύπαρξης κερατίνης και στα τρία στάδια της βαφής, γνώρισαν και συζήτησαν με τους εκπροσώπους της εταιρίας και επέλεξαν τις αποχρώσεις που επιθυμούσαν αλλά συγχρόνως ταίριαζαν με τα χρώματα και την προσωπικότητα της κάθε μιας, με τη βοήθεια του hair expert της Schwarzkopf, Νίκου Αλεξίου, by niko&niko.

Παρούσα στην εκδήλωση και η Τζένη Μπαλατσινού, η πρώτη Ελληνίδα που επέλεξε την νέα βαφή Schwarzkopf και τόλμησε την αλλαγή μόνη, στο σπίτι της, η οποία μοιράστηκε με τις δημοσιογράφους τη δική της απόφαση να αλλάξει τα μαλλιά της και την εμπειρία της από τη χρήση της νέας βαφής. 



IKON Porter Novelli και TEAM Athens για τη νέα βαφή Schwarzkopf Keratin Color


Η εταιρεία δημοσίων σχέσεων IKON Porter Novelli, σε συνεργασία με την TEAM Athens, ανέλαβε την οργάνωση και υλοποίηση προγράμματος media relations και celebrity endorsement για τo λανσάρισμα στην ελληνική αγορά της νέας βαφής Keratin Color από τον Schwarzkopf.


Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε σε συνεργασία με την Τζένη Μπαλατσινού η οποία μετά από 20 χρόνια αποφάσισε να αλλάξει το χρώμα των μαλλιών της επιλέγοντας τη νέα, περιποιητική βαφή από τον Schwarzkopf, με κερατίνη και στα τρία στάδια εφαρμογής της βαφής.

Το πρόγραμμα επικοινωνίας της νέας Keratin Color, με το καινούριο look της Τζένης Μπαλατσινού στο επίκεντρο, περιλαμβάνει ενέργειες media relations, εκδήλωση παρουσίασης σε δημοσιογράφους, ενέργειες για engagement κοινού και δημιουργική χρήση των social media. 

PR News: @PRNews: In PR News’ Writer’s Guidebook includes 40+ articles detailing how best to write press releases, emails, speeches,… https://t.co/8JuzHUbqsh

5 hours ago from Hootsuite

TicToc by Bloomberg:RT@tictoc: Papa John's is putting further distance between itself and founder John Schnatter for using a racial slur… https://t.co/NcHggMrVRP

11 hours ago from BTV Client Library

PR News: @PRNews: The ride-hailing company known for its bro culture seems to be under investigation for gender issues. #PRNews… https://t.co/vOqPcwZ1Pj

5 hours ago from Twitter Web Client

Porter Novelli: @porternovelli: When you commit to #selfcare, great work will follow. See our latest #InternTipOfTheWeek and more on our blog:… https://t.co/NiIOgj3cU3

6 hours ago from Twitter Web Client

Goodby Silverstein:RT@GSP: Seeing the best in your @Cheetos could take you places. Thrilled to see our new "Win What You See" campaign as… https://t.co/gmKS1qUsPl

13 Ιουλ from TweetDeck

Ketchum: @KetchumPR: Do you have: ☑ An advanced knowledge of SEM optimization and tactics? ☑ Experience counseling senior level client… https://t.co/Ir3iTgF9EE

7 hours ago from Twitter Web Client