News

Aπό την ΙΚΟΝ Porter Novelli καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας


Με μια εντυπωσιακή ενέργεια ως βασική ιδέα, η ΙΚΟΝ Porter Novelli σχεδίασε και υλοποίησε μια ξεχωριστή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την σπάνια ασθένεια της αιμορροφιλίας, για λογαριασμό του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και με την ευγενική χορηγία της Bayer Hellas.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας, την Παρασκευή 17 Απριλίου, και τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη σύσταση του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ο Λευκός Πύργος και το κτίριο των γραφείων της εταιρείας Bayer Hellas άλλαξαν όψη και φωτίστηκαν με το κόκκινο χρώμα που αντιπροσωπεύει την ασθένεια.


Το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων


Ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη


Παράλληλα, ενημερωτικό υλικό διανεμήθηκε στα κεντρικά σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την αιμορροφιλία. Η καμπάνια ολοκληρώνεται με υποστήριξη γραφείου τύπου και πρόγραμμα δημοσιότητας, και με κεντρικό μήνυμα ότι η ασθένεια είναι χρόνια και δεν θεραπεύεται, αλλά με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή οι ασθενείς μπορούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή.

Η ΙΚΟΝ Porter Novelli στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας


Η ΙΚΟΝ Porter Novelli συμμετείχε στο τριήμερο συνέδριο ‘Πανόραμα Επιχειρηματικότητας,’ τη μεγαλύτερη εκδήλωση για την επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων.


Η Έλια Λιατάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της IKON Porter Novelli συμμετείχε στο 1ο πάνελ του φετινού προγράμματος με θέμα «Εξελίξεις στο χώρο της Διαφήμισης / Επικοινωνίας : τάσεις και προοπτικές επιχειρηματικότητας & απασχόλησης» και μίλησε για την αγορά των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα σήμερα, τις προοπτικές του χώρου και τα εφόδια που είναι απαραίτητα για σταδιοδρομία στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων με πρώτο και πιο σημαντικό ‘να αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις.΄


Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση εδώ


Το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία με περισσότερους από 160 ομιλητές και συμμετοχή 3.000 φοιτητών και νέων.

Από την ΙΚΟΝ Porter Novelli η εκδήλωση για τη νέα βαφή μαλλιών Schwarzkopf Keratin Color


H IKON Porter Novelli ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της δημοσιογραφικής εκδήλωσης -media brunch για την επίσημη παρουσίαση της Schwarzkopf Keratin Color, της πρώτης μόνιμης περιποιητικής βαφής με κερατίνη σε 3 βήματα. Οι beauty editors από print και online Μέσα, ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα της εταιρείας Henkel, για ένα ξεχωριστό brunch με πολύ χρώμα και ιδιαίτερη περιποίηση. Έμαθαν τα πάντα για τη νέα βαφή και την υπεροχή της ύπαρξης κερατίνης και στα τρία στάδια της βαφής, γνώρισαν και συζήτησαν με τους εκπροσώπους της εταιρίας και επέλεξαν τις αποχρώσεις που επιθυμούσαν αλλά συγχρόνως ταίριαζαν με τα χρώματα και την προσωπικότητα της κάθε μιας, με τη βοήθεια του hair expert της Schwarzkopf, Νίκου Αλεξίου, by niko&niko.

Παρούσα στην εκδήλωση και η Τζένη Μπαλατσινού, η πρώτη Ελληνίδα που επέλεξε την νέα βαφή Schwarzkopf και τόλμησε την αλλαγή μόνη, στο σπίτι της, η οποία μοιράστηκε με τις δημοσιογράφους τη δική της απόφαση να αλλάξει τα μαλλιά της και την εμπειρία της από τη χρήση της νέας βαφής. 



IKON Porter Novelli και TEAM Athens για τη νέα βαφή Schwarzkopf Keratin Color


Η εταιρεία δημοσίων σχέσεων IKON Porter Novelli, σε συνεργασία με την TEAM Athens, ανέλαβε την οργάνωση και υλοποίηση προγράμματος media relations και celebrity endorsement για τo λανσάρισμα στην ελληνική αγορά της νέας βαφής Keratin Color από τον Schwarzkopf.


Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε σε συνεργασία με την Τζένη Μπαλατσινού η οποία μετά από 20 χρόνια αποφάσισε να αλλάξει το χρώμα των μαλλιών της επιλέγοντας τη νέα, περιποιητική βαφή από τον Schwarzkopf, με κερατίνη και στα τρία στάδια εφαρμογής της βαφής.

Το πρόγραμμα επικοινωνίας της νέας Keratin Color, με το καινούριο look της Τζένης Μπαλατσινού στο επίκεντρο, περιλαμβάνει ενέργειες media relations, εκδήλωση παρουσίασης σε δημοσιογράφους, ενέργειες για engagement κοινού και δημιουργική χρήση των social media. 

PR News: @PRNews: When a crisis hits, are you looked to serve as the Comms before the storm? #PRNews' Crisis Management Summit will g… https://t.co/fMTen4yjrs

0 hours ago from Hootsuite Inc.

Con Franklin:RT@ConFranklin: Huge congrats to our US Health colleagues on this great accolade from the NY @observer - fantastic! @KetchumUK https://t.co/NcsSDUomBf

5 hours ago from Twitter for iPhone

Hartigan Recruitment:RT@hartiganrecruit: With targeted advertising advertisers are spending money on someone who’s no longer a viable target.… https://t.co/2vsDTywpVz

3 hours ago from TweetDeck

O'Dwyer's PR News:RT@odwyerpr: Yesterday’s Google walkout was a warning shot across the bows of boardrooms and C-suites, not just for tech but for… https://t.co/1IDMxJ6DOa

2 Νοε from Twitter Web Client

PR News: @PRNews: Unwanted ads on social plague consumers and tarnish brand reputation. What can brands do when ads miss the target?… https://t.co/DcNPvQATap

1 hours ago from Hootsuite Inc.

ONASSIS STEGI: @Stegi_occ: #matternet Όταν τα drone, αντί να καταστρέφουν, σώζουν ζωές. Οι Συναντήσεις με Αξιοσημείωτους Ανθρώπους του… https://t.co/4eACPo0CZ5

4 hours ago from Twitter Web Client