Case Studies

Παρουσίαση προϊόντων Veet & Scholl

Με ανοιξιάτικο αέρα και girly διάθεση, συντάκτες ομορφιάς και beauty editors συμμετείχαν στην ξεχωριστή παρουσίαση των νέων προϊόντων Scholl και Veet με οδηγό την θηλυκότητα και τα γυναικεία πόδια. O οικοδεσπότης, Βασίλης Ζούλιας, γνωστός σχεδιαστής ρούχων και παπουτσιών φιλοξένησε την εκδήλωση στο χώρο του και μίλησε με τις συντάκτριες για τις τελευταίες τάσεις της μόδας και τη σημασία των καλαίσθητων και όμορφων ποδιών στην ανάδειξη της γυναικείας ομορφιάς. Η εκδήλωση έκλεισε με ένα υπέροχο catwalk, με τα μοντέλα του Βασίλη Ζούλια να παρουσιάζουν τις νέες υπέρκομψες και θηλυκές δημιουργίες για την άνοιξη και το καλοκαίρι που ανέβασαν ακόμα περισσότερο τη διάθεση των καλεσμένων!






Tα νέα ήταν πολλά και ενδιαφέροντα!
Η Larisa Trandafir, Veet Jr. Brand and Trade Marketing Manager παρουσίασε τις νέες αποτριχωτικές ταινίες Veet με κρύο κερί και τεχνολογία Hair Minimizer. Η νέα τεχνολογία Hair Minimizer εξασφαλίζει αποτέλεσμα μακράς διάρκειας που διαρκεί ως και 4 εβδομάδες, ενώ οι τρίχες ξαναβγαίνουν λιγότερες, λεπτότερες και πιο απαλές.
O Λουκάς Ιωάννου, Brand & Trade Marketing Manager Scholl South Eastern Europe παρουσίασε τη νέα Ηλεκτρική Λίμα Ποδιών με Κρυστάλλους Διαμαντιών για εξαιρετικά αποτελεσματική δράση, χάρη στην απολεπιστική δύναμη των μικροκρυστάλλων διαμαντιών που περιέχουν οι κεφαλές της. Η νέα Ηλεκτρική Λίμα Ποδιών Scholl Velvet Soft με Κρυστάλλους Διαμαντιών χαρίζει πόδια ακόμα πιο απαλά και μεταξένια! Επιπλέον, έγινε παρουσίαση των 4 νέων προϊόντων της σειράς περιποίησης Scholl Velvet Soft για μια ξεχωριστή εμπειρία φροντίδας από την άνεση του σπιτιού σας! Η νέα σειρά περιποίησης περιλαμβάνει 4 νέα προϊόντα:

  • Χαλαρωτικό Ποδόλουτρό και Εντατικός Ορός για μια ολοκληρωμένη φροντίδα μετά την αφαίρεση του σκληρού δέρματος,
  • Ενυδατική κρέμα Ημέρας και Μάσκα Νύχτας για καθημερινή περιποίηση και διατήρηση των αποτελεσμάτων της απολέπισης.




PR News: @PRNews: When a crisis hits, are you looked to serve as the Comms before the storm? #PRNews' Crisis Management Summit will g… https://t.co/fMTen4yjrs

0 hours ago from Hootsuite Inc.

Con Franklin:RT@ConFranklin: Huge congrats to our US Health colleagues on this great accolade from the NY @observer - fantastic! @KetchumUK https://t.co/NcsSDUomBf

5 hours ago from Twitter for iPhone

Hartigan Recruitment:RT@hartiganrecruit: With targeted advertising advertisers are spending money on someone who’s no longer a viable target.… https://t.co/2vsDTywpVz

3 hours ago from TweetDeck

O'Dwyer's PR News:RT@odwyerpr: Yesterday’s Google walkout was a warning shot across the bows of boardrooms and C-suites, not just for tech but for… https://t.co/1IDMxJ6DOa

2 Νοε from Twitter Web Client

PR News: @PRNews: Unwanted ads on social plague consumers and tarnish brand reputation. What can brands do when ads miss the target?… https://t.co/DcNPvQATap

1 hours ago from Hootsuite Inc.

ONASSIS STEGI: @Stegi_occ: #matternet Όταν τα drone, αντί να καταστρέφουν, σώζουν ζωές. Οι Συναντήσεις με Αξιοσημείωτους Ανθρώπους του… https://t.co/4eACPo0CZ5

4 hours ago from Twitter Web Client