News

Aπό την ΙΚΟΝ Porter Novelli καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας


Με μια εντυπωσιακή ενέργεια ως βασική ιδέα, η ΙΚΟΝ Porter Novelli σχεδίασε και υλοποίησε μια ξεχωριστή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την σπάνια ασθένεια της αιμορροφιλίας, για λογαριασμό του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και με την ευγενική χορηγία της Bayer Hellas.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας, την Παρασκευή 17 Απριλίου, και τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη σύσταση του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ο Λευκός Πύργος και το κτίριο των γραφείων της εταιρείας Bayer Hellas άλλαξαν όψη και φωτίστηκαν με το κόκκινο χρώμα που αντιπροσωπεύει την ασθένεια.


Το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων


Ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη


Παράλληλα, ενημερωτικό υλικό διανεμήθηκε στα κεντρικά σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την αιμορροφιλία. Η καμπάνια ολοκληρώνεται με υποστήριξη γραφείου τύπου και πρόγραμμα δημοσιότητας, και με κεντρικό μήνυμα ότι η ασθένεια είναι χρόνια και δεν θεραπεύεται, αλλά με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή οι ασθενείς μπορούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή.

PR News: @PRNews: When a crisis hits, are you looked to serve as the Comms before the storm? #PRNews' Crisis Management Summit will g… https://t.co/fMTen4yjrs

0 hours ago from Hootsuite Inc.

Con Franklin:RT@ConFranklin: Huge congrats to our US Health colleagues on this great accolade from the NY @observer - fantastic! @KetchumUK https://t.co/NcsSDUomBf

5 hours ago from Twitter for iPhone

Hartigan Recruitment:RT@hartiganrecruit: With targeted advertising advertisers are spending money on someone who’s no longer a viable target.… https://t.co/2vsDTywpVz

3 hours ago from TweetDeck

O'Dwyer's PR News:RT@odwyerpr: Yesterday’s Google walkout was a warning shot across the bows of boardrooms and C-suites, not just for tech but for… https://t.co/1IDMxJ6DOa

2 Νοε from Twitter Web Client

PR News: @PRNews: Unwanted ads on social plague consumers and tarnish brand reputation. What can brands do when ads miss the target?… https://t.co/DcNPvQATap

1 hours ago from Hootsuite Inc.

ONASSIS STEGI: @Stegi_occ: #matternet Όταν τα drone, αντί να καταστρέφουν, σώζουν ζωές. Οι Συναντήσεις με Αξιοσημείωτους Ανθρώπους του… https://t.co/4eACPo0CZ5

4 hours ago from Twitter Web Client