Case Studies

Από την ΙΚΟΝ Porter Novelli καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας


Με μια εντυπωσιακή ενέργεια ως βασική ιδέα, η ΙΚΟΝ Porter Novelli σχεδίασε και υλοποίησε μια ξεχωριστή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την σπάνια ασθένεια της αιμορροφιλίας, για λογαριασμό του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και με την ευγενική χορηγία της Bayer Hellas.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας, την Παρασκευή 17 Απριλίου, και τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη σύσταση του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ο Λευκός Πύργος και το κτίριο των γραφείων της εταιρείας Bayer Hellas άλλαξαν όψη και φωτίστηκαν με το κόκκινο χρώμα που αντιπροσωπεύει την ασθένεια.



Το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων

Ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη

Παράλληλα, ενημερωτικό υλικό διανεμήθηκε στα κεντρικά σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την αιμορροφιλία. Η καμπάνια ολοκληρώνεται με υποστήριξη γραφείου τύπου και πρόγραμμα δημοσιότητας, και με κεντρικό μήνυμα ότι η ασθένεια είναι χρόνια και δεν θεραπεύεται, αλλά με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή οι ασθενείς μπορούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή.

PR News: @PRNews: Instagram longer videos: How new IGTV feature will work https://t.co/Zw5tJ9g0Wx

2 hours ago from Twitter for iPhone

Ketchum: @KetchumPR: "Bravery & blame don't work together.” Our Day 3 @Cannes_Lions recap explores why being true to yourself is the se… https://t.co/MJcxv73LTJ

2 hours ago from Twitter Web Client

Ketchum: @KetchumPR: F*ck Your Conventions: Join @Karen4Ideas @DanaKennedylive @MarthaBoudreau @Sexymrrogers & @Whattupwhit for a lively… https://t.co/301vMnji4B

4 hours ago from Hootsuite

barri friedman rafferty:RT@barrirafferty: Key observations from the health ⁦@Cannes_Lions⁩ https://t.co/XeFgh459Bt

5 hours ago from Twitter for iPhone

Ketchum: @KetchumPR: How do brands turn everyday consumers into brand evangelists? Join @BarriRafferty, @KimLast & @Fiverr for “The Art… https://t.co/BEUGhk1lr8

5 hours ago from Hootsuite

FleishmanHillard: @Fleishman: With influencer marketing under so much scrutiny, how can brands engage while also mitigating risk? Ryan Brown reca… https://t.co/rHW5IPtThS

5 hours ago from Twitter Web Client