Case Studies

ΣΚΡΑΤΣ – Αλλάζει τη διάθεσή σου στη στιγμή

H IKON Porter Novelli ανέλαβε τη διοργάνωση μιας διαφορετικής Συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση του νέου στιγμιαίου τυχερού παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε., θυγατρικής της ΟΠΑΠ με κεντρικό μήνυμα «ΣΚΡΑΤΣ- Τύχη στη στιγμή».

Οι καλεσμένοι δημοσιογράφοι έλαβαν λίγες μέρες πριν την εκδήλωση μια πρόσκληση  την έπρεπε να «ξύσουν» για να τη διαβάσουν, βάζοντας τους ήδη στο κλίμα του προϊόντος και του concept της εκδήλωσης.

Η Συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο The HUB events, το οποίο για τους σκοπούς της εκδήλωσης διαμορφώθηκε σε περιοχές διαφορετικών εμπειριών.

Οι καλεσμένοι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία του νέου παιχνιδιού, ‘σκρατσάροντας’ διάφορες κάρτες, ειδικά σχεδιασμένες για την εκδήλωση. Μια βιωματική εμπειρία που στόχο είχε να αλλάξει τη διάθεσή των δημοσιογράφων στη στιγμή αποκαλυπτόταν κάθε φορά που κάποιος έξυνε μια κάρτα. Έτσι, κάποιοι από τους καλεσμένους δοκίμασαν υπέροχα γλυκίσματα, άλλοι απόλαυσαν ένα χαλαρωτικό μασάζ, μερικοί ακόμη διασκέδασαν παίζοντας, άλλοι έλαβαν συμβουλές μόδας και άλλοι «ταξίδεψαν» σε εξωτικούς προορισμούς. Στο τέλος της εκδήλωσης, οι δημοσιογράφοι χρειάστηκε και πάλι να ξύσουν τις κάρτες που είχαν ειδικά προετοιμαστεί για να κερδίσουν το δώρο τους - μικρό ή μεγαλύτερο.

 

 

















 

Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας

Για την επικοινωνία της Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας, ο Σύλλογος Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (ΣΠΕΑ) ανέθεσαν στην ΙΚΟΝ Porter Novelli την καμπάνια ενημέρωσης που περιελάμβανε αποστολή δελτίων Τύπου, προβολή κοινωνικού μηνύματος στα τηλεοπτικά δίκτυα εθνικής εμβέλειας, αλλά και στις οθόνες των σταθμών του Μετρό, συνεντεύξεις εκπροσώπων του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών σε ιατρικά sites, εφημερίδες, ραδιόφωνο και τηλεοπτικές εκπομπές, ενώ κορυφώθηκε με την ένθεση ενημερωτικού φυλλαδίου σχετικού με την αιμορροφιλία στο κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ.

Η καμπάνια ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία με περισσότερα από 2 εκατομμύρια views του κοινωνικού μηνύματος, εκτεταμένη δημοσιότητα και θετικά σχόλια σχετικά με το ενημερωτικό έντυπο.








Εταιρική εκδήλωση ΟΠΑΠ

H IKON Porter Novelli ανέλαβε τη διοργάνωση της πρώτης εταιρικής εκδήλωσης της ΟΠΑΠ Α.Ε. για την παρουσίαση του οράματος και της στρατηγικής της εταιρείας από το νέο management.

Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Απριλίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού δημοσιογράφων, τόσο του επιχειρηματικού, όσο και του οικονομικού και αθλητικού ρεπορτάζ, ενώ το παρόν έδωσαν και σημαντικά στελέχη εμπορικών τμημάτων, αλλά και εκδότες.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η νέα διοίκηση της εταιρείας, παρουσίασε το όραμα, τις αρχές και τις στρατηγικές προτεραιότητές της, καθώς και τους άξονες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Η διοργάνωση καλύφθηκε εκτενώς από όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ενώ το πρόγραμμα προβολής περιελάμβανε και σειρά συνεντεύξεων των στελεχών της εταιρείας σε πληθώρα Μέσων Ενημέρωσης.






Veet Femme Fatale


Το ετήσιο ραντεβού με τις beauty editors και beauty bloggers για την παρουσίαση των νέων προϊόντων Veet και Scholl δόθηκε φέτος στον πολύ ξεχωριστό χώρο Fashion Workshop by Vicky Kaya. Ο κατάλευκος και minimal χώρος μεταμορφώθηκε για τους σκοπούς της παρουσίασης με προϊόντα Veet και Scholl και οι δημοσιογράφοι προσκλήθηκαν, αυτή τη φορά, σε ένα ξεχωριστό σεμινάριο.

Μετά την παρουσίαση των νέων προϊόντων από την brand manager της εταιρείας, ακολούθησε ένα σεμινάριο μέσα από το οποίο οι beauty editors έκαναν ένα ταξίδι στον κόσμο της μόδας και των γυναικείων ποδιών με την καθοδήγηση της απόλυτης Femme Fatale, Βίκυς Καγιά και της καθηγήτριας της σχολής Fashion Workshop, Genevieve Μάντζαρη.














PR News: @PRNews: When a crisis hits, are you looked to serve as the Comms before the storm? #PRNews' Crisis Management Summit will g… https://t.co/fMTen4yjrs

0 hours ago from Hootsuite Inc.

Con Franklin:RT@ConFranklin: Huge congrats to our US Health colleagues on this great accolade from the NY @observer - fantastic! @KetchumUK https://t.co/NcsSDUomBf

5 hours ago from Twitter for iPhone

Hartigan Recruitment:RT@hartiganrecruit: With targeted advertising advertisers are spending money on someone who’s no longer a viable target.… https://t.co/2vsDTywpVz

3 hours ago from TweetDeck

O'Dwyer's PR News:RT@odwyerpr: Yesterday’s Google walkout was a warning shot across the bows of boardrooms and C-suites, not just for tech but for… https://t.co/1IDMxJ6DOa

2 Νοε from Twitter Web Client

PR News: @PRNews: Unwanted ads on social plague consumers and tarnish brand reputation. What can brands do when ads miss the target?… https://t.co/DcNPvQATap

1 hours ago from Hootsuite Inc.

ONASSIS STEGI: @Stegi_occ: #matternet Όταν τα drone, αντί να καταστρέφουν, σώζουν ζωές. Οι Συναντήσεις με Αξιοσημείωτους Ανθρώπους του… https://t.co/4eACPo0CZ5

4 hours ago from Twitter Web Client