Case Studies

Από την ΙΚΟΝ Porter Novelli καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας


Με μια εντυπωσιακή ενέργεια ως βασική ιδέα, η ΙΚΟΝ Porter Novelli σχεδίασε και υλοποίησε μια ξεχωριστή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την σπάνια ασθένεια της αιμορροφιλίας, για λογαριασμό του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και με την ευγενική χορηγία της Bayer Hellas.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας, την Παρασκευή 17 Απριλίου, και τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη σύσταση του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ο Λευκός Πύργος και το κτίριο των γραφείων της εταιρείας Bayer Hellas άλλαξαν όψη και φωτίστηκαν με το κόκκινο χρώμα που αντιπροσωπεύει την ασθένεια.



Το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων

Ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη

Παράλληλα, ενημερωτικό υλικό διανεμήθηκε στα κεντρικά σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την αιμορροφιλία. Η καμπάνια ολοκληρώνεται με υποστήριξη γραφείου τύπου και πρόγραμμα δημοσιότητας, και με κεντρικό μήνυμα ότι η ασθένεια είναι χρόνια και δεν θεραπεύεται, αλλά με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή οι ασθενείς μπορούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή.

Aπό την ΙΚΟΝ Porter Novelli η εκδήλωση της νέας βαφής μαλλιών Schwarzkopf Keratin Color

H IKON Porter Novelli ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της δημοσιογραφικής εκδήλωσης - media brunch για την επίσημη παρουσίαση της Schwarzkopf Keratin Color, της πρώτης μόνιμης περιποιητικής βαφής με κερατίνη σε 3 βήματα. Οι beauty editors από print και online Μέσα, ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα της εταιρείας Henkel, για ένα ξεχωριστό brunch με πολύ χρώμα και ιδιαίτερη περιποίηση. Έμαθαν τα πάντα για τη νέα βαφή και την υπεροχή της ύπαρξης κερατίνης και στα τρία στάδια της βαφής, γνώρισαν και συζήτησαν με τους εκπροσώπους της εταιρίας και επέλεξαν τις αποχρώσεις που επιθυμούσαν αλλά συγχρόνως ταίριαζαν με τα χρώματα και την προσωπικότητα της κάθε μιας, με τη βοήθεια του hair expert της Schwarzkopf, Νίκου Αλεξίου, by niko&niko.



Παρούσα στην εκδήλωση και η Τζένη Μπαλατσινού, η πρώτη Ελληνίδα που επέλεξε την νέα βαφή Schwarzkopf και τόλμησε την αλλαγή μόνη, στο σπίτι της, η οποία μοιράστηκε με τις δημοσιογράφους τη δική της απόφαση να αλλάξει τα μαλλιά της και την εμπειρία της από τη χρήση της νέας βαφής.

Παρουσίαση προϊόντων Veet & Scholl

Με ανοιξιάτικο αέρα και girly διάθεση, συντάκτες ομορφιάς και beauty editors συμμετείχαν στην ξεχωριστή παρουσίαση των νέων προϊόντων Scholl και Veet με οδηγό την θηλυκότητα και τα γυναικεία πόδια. O οικοδεσπότης, Βασίλης Ζούλιας, γνωστός σχεδιαστής ρούχων και παπουτσιών φιλοξένησε την εκδήλωση στο χώρο του και μίλησε με τις συντάκτριες για τις τελευταίες τάσεις της μόδας και τη σημασία των καλαίσθητων και όμορφων ποδιών στην ανάδειξη της γυναικείας ομορφιάς. Η εκδήλωση έκλεισε με ένα υπέροχο catwalk, με τα μοντέλα του Βασίλη Ζούλια να παρουσιάζουν τις νέες υπέρκομψες και θηλυκές δημιουργίες για την άνοιξη και το καλοκαίρι που ανέβασαν ακόμα περισσότερο τη διάθεση των καλεσμένων!






Tα νέα ήταν πολλά και ενδιαφέροντα!
Η Larisa Trandafir, Veet Jr. Brand and Trade Marketing Manager παρουσίασε τις νέες αποτριχωτικές ταινίες Veet με κρύο κερί και τεχνολογία Hair Minimizer. Η νέα τεχνολογία Hair Minimizer εξασφαλίζει αποτέλεσμα μακράς διάρκειας που διαρκεί ως και 4 εβδομάδες, ενώ οι τρίχες ξαναβγαίνουν λιγότερες, λεπτότερες και πιο απαλές.
O Λουκάς Ιωάννου, Brand & Trade Marketing Manager Scholl South Eastern Europe παρουσίασε τη νέα Ηλεκτρική Λίμα Ποδιών με Κρυστάλλους Διαμαντιών για εξαιρετικά αποτελεσματική δράση, χάρη στην απολεπιστική δύναμη των μικροκρυστάλλων διαμαντιών που περιέχουν οι κεφαλές της. Η νέα Ηλεκτρική Λίμα Ποδιών Scholl Velvet Soft με Κρυστάλλους Διαμαντιών χαρίζει πόδια ακόμα πιο απαλά και μεταξένια! Επιπλέον, έγινε παρουσίαση των 4 νέων προϊόντων της σειράς περιποίησης Scholl Velvet Soft για μια ξεχωριστή εμπειρία φροντίδας από την άνεση του σπιτιού σας! Η νέα σειρά περιποίησης περιλαμβάνει 4 νέα προϊόντα:

  • Χαλαρωτικό Ποδόλουτρό και Εντατικός Ορός για μια ολοκληρωμένη φροντίδα μετά την αφαίρεση του σκληρού δέρματος,
  • Ενυδατική κρέμα Ημέρας και Μάσκα Νύχτας για καθημερινή περιποίηση και διατήρηση των αποτελεσμάτων της απολέπισης.




Πρόγραμμα επικοινωνίας για την ταινία PROMAKHOS

 

 

 

 

 

 

 Συνέντευξη Τύπου και πρώτη επίσημη προβολή της ταινίας ΠΡΟΜΑΧΟΣ σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης και άλλων σημαντικών προσωπικοτήτων του καλλιτεχνικού και επιχειρηματικού κόσμου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PR News: @PRNews: At the end of the day, the trending, industry-leading, innovative, thought leading, overused PR word or phrase that… https://t.co/VOsTOWzjiE

0 hours ago from Twitter Web Client

Ketchum: @KetchumPR: Another ���� for the trophy case! Congrats to our amazingly talented European colleagues on their two 2018 EMEA In2… https://t.co/Si3CmohBJ6

0 hours ago from Twitter Web Client

Ketchum UK:RT@KetchumUK: "Just say YES!" - Ketchum London CEO @RedRobertino on seizing the opportunity to lead and do your best work… https://t.co/Ng88Be2TFI

0 hours ago from Twitter for Android

SAP:RT@SAP: In celebration of Earth Day, @BillRMcDermott visited @GMA to discuss SAP’s efforts towards a more sustainable world… https://t.co/tYc1DNf8jT

3 hours ago from Sprinklr

Ketchum UK:RT@KetchumUK: All set to kick off - join @RedRobertino @Michelle_Russo @nikdone @ebananuka and Fiona Hathorn in an enthralling di… https://t.co/wH9eDMAjyN

2 hours ago from Twitter for Android

Ketchum: @KetchumPR: Navigating the complex nuances of #FoodTech? Check out our SlideShare from @FoodTechInvest for the roadmap:… https://t.co/vBxdoTqyyl

1 hours ago from Twitter Web Client