Case Studies

Από την ΙΚΟΝ Porter Novelli καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας


Με μια εντυπωσιακή ενέργεια ως βασική ιδέα, η ΙΚΟΝ Porter Novelli σχεδίασε και υλοποίησε μια ξεχωριστή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την σπάνια ασθένεια της αιμορροφιλίας, για λογαριασμό του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και με την ευγενική χορηγία της Bayer Hellas.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας, την Παρασκευή 17 Απριλίου, και τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη σύσταση του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ο Λευκός Πύργος και το κτίριο των γραφείων της εταιρείας Bayer Hellas άλλαξαν όψη και φωτίστηκαν με το κόκκινο χρώμα που αντιπροσωπεύει την ασθένεια.



Το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων

Ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη

Παράλληλα, ενημερωτικό υλικό διανεμήθηκε στα κεντρικά σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την αιμορροφιλία. Η καμπάνια ολοκληρώνεται με υποστήριξη γραφείου τύπου και πρόγραμμα δημοσιότητας, και με κεντρικό μήνυμα ότι η ασθένεια είναι χρόνια και δεν θεραπεύεται, αλλά με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή οι ασθενείς μπορούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή.

Aπό την ΙΚΟΝ Porter Novelli η εκδήλωση της νέας βαφής μαλλιών Schwarzkopf Keratin Color

H IKON Porter Novelli ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της δημοσιογραφικής εκδήλωσης - media brunch για την επίσημη παρουσίαση της Schwarzkopf Keratin Color, της πρώτης μόνιμης περιποιητικής βαφής με κερατίνη σε 3 βήματα. Οι beauty editors από print και online Μέσα, ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα της εταιρείας Henkel, για ένα ξεχωριστό brunch με πολύ χρώμα και ιδιαίτερη περιποίηση. Έμαθαν τα πάντα για τη νέα βαφή και την υπεροχή της ύπαρξης κερατίνης και στα τρία στάδια της βαφής, γνώρισαν και συζήτησαν με τους εκπροσώπους της εταιρίας και επέλεξαν τις αποχρώσεις που επιθυμούσαν αλλά συγχρόνως ταίριαζαν με τα χρώματα και την προσωπικότητα της κάθε μιας, με τη βοήθεια του hair expert της Schwarzkopf, Νίκου Αλεξίου, by niko&niko.



Παρούσα στην εκδήλωση και η Τζένη Μπαλατσινού, η πρώτη Ελληνίδα που επέλεξε την νέα βαφή Schwarzkopf και τόλμησε την αλλαγή μόνη, στο σπίτι της, η οποία μοιράστηκε με τις δημοσιογράφους τη δική της απόφαση να αλλάξει τα μαλλιά της και την εμπειρία της από τη χρήση της νέας βαφής.

Παρουσίαση προϊόντων Veet & Scholl

Με ανοιξιάτικο αέρα και girly διάθεση, συντάκτες ομορφιάς και beauty editors συμμετείχαν στην ξεχωριστή παρουσίαση των νέων προϊόντων Scholl και Veet με οδηγό την θηλυκότητα και τα γυναικεία πόδια. O οικοδεσπότης, Βασίλης Ζούλιας, γνωστός σχεδιαστής ρούχων και παπουτσιών φιλοξένησε την εκδήλωση στο χώρο του και μίλησε με τις συντάκτριες για τις τελευταίες τάσεις της μόδας και τη σημασία των καλαίσθητων και όμορφων ποδιών στην ανάδειξη της γυναικείας ομορφιάς. Η εκδήλωση έκλεισε με ένα υπέροχο catwalk, με τα μοντέλα του Βασίλη Ζούλια να παρουσιάζουν τις νέες υπέρκομψες και θηλυκές δημιουργίες για την άνοιξη και το καλοκαίρι που ανέβασαν ακόμα περισσότερο τη διάθεση των καλεσμένων!






Tα νέα ήταν πολλά και ενδιαφέροντα!
Η Larisa Trandafir, Veet Jr. Brand and Trade Marketing Manager παρουσίασε τις νέες αποτριχωτικές ταινίες Veet με κρύο κερί και τεχνολογία Hair Minimizer. Η νέα τεχνολογία Hair Minimizer εξασφαλίζει αποτέλεσμα μακράς διάρκειας που διαρκεί ως και 4 εβδομάδες, ενώ οι τρίχες ξαναβγαίνουν λιγότερες, λεπτότερες και πιο απαλές.
O Λουκάς Ιωάννου, Brand & Trade Marketing Manager Scholl South Eastern Europe παρουσίασε τη νέα Ηλεκτρική Λίμα Ποδιών με Κρυστάλλους Διαμαντιών για εξαιρετικά αποτελεσματική δράση, χάρη στην απολεπιστική δύναμη των μικροκρυστάλλων διαμαντιών που περιέχουν οι κεφαλές της. Η νέα Ηλεκτρική Λίμα Ποδιών Scholl Velvet Soft με Κρυστάλλους Διαμαντιών χαρίζει πόδια ακόμα πιο απαλά και μεταξένια! Επιπλέον, έγινε παρουσίαση των 4 νέων προϊόντων της σειράς περιποίησης Scholl Velvet Soft για μια ξεχωριστή εμπειρία φροντίδας από την άνεση του σπιτιού σας! Η νέα σειρά περιποίησης περιλαμβάνει 4 νέα προϊόντα:

  • Χαλαρωτικό Ποδόλουτρό και Εντατικός Ορός για μια ολοκληρωμένη φροντίδα μετά την αφαίρεση του σκληρού δέρματος,
  • Ενυδατική κρέμα Ημέρας και Μάσκα Νύχτας για καθημερινή περιποίηση και διατήρηση των αποτελεσμάτων της απολέπισης.




Πρόγραμμα επικοινωνίας για την ταινία PROMAKHOS

 

 

 

 

 

 

 Συνέντευξη Τύπου και πρώτη επίσημη προβολή της ταινίας ΠΡΟΜΑΧΟΣ σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης και άλλων σημαντικών προσωπικοτήτων του καλλιτεχνικού και επιχειρηματικού κόσμου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PR News: @PRNews: Vatican responds to PA sexual abuse report. https://t.co/ULT1lCiKnQ

1 hours ago from Twitter for iPhone

PR News: @PRNews: Google employees criticise 'censored China search engine' https://t.co/C6mIICl9ez

8 hours ago from Twitter for iPhone

Seth@PRNews:RT@skarenstein: McNair's father: Durkin 'should be relieved of his job' Video https://t.co/M0cQigGAle

9 hours ago from Twitter for iPhone

Seth@PRNews:RT@skarenstein: Vatican expresses 'shame and sorrow' over Pennsylvania child abuse scandal https://t.co/RdlPAF4xvV

9 hours ago from Twitter for iPhone

Mike Doyle:RT@mikedoyle212: So proud of @KetchumPR and honored to be among these incredible brains and hearts who’ll make us stronger, more emp… https://t.co/A4tLwlQKdK

11 hours ago from Twitter for iPhone

PR News: @PRNews: Do you have tips on how to build strong patient communities online? Join the conversation on the future of healthca… https://t.co/o4WeQuIoqX

12 hours ago from Hootsuite