About Us

H εταιρία

 




Η ΙΚΟΝ Porter Novelli είναι εταιρία συμβούλων, μέλος του διεθνούς ομίλου Porter Novelli και του Ομίλου BBDO στην Ελλάδα.

Προσφέρει υπηρεσίες στρατηγικής επικοινωνίας και διαχείρισης της φήμης και υποστηρίζει τους πελάτες της με αποτελεσματικές λύσεις στην επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων. Με μια πολυδιάστατη εμπειρία από διεθνείς και τοπικές συνεργασίες, με άριστη γνώση των προκλήσεων της ελληνικής επιχειρηματικότητας, με ακεραιότητα και επαγγελματική μεθοδολογία, σχεδιάζει και υλοποιεί εξειδικευμένα προγράμματα και δράσεις επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, που προσφέρουν προστιθέμενη και μετρήσιμη αξία.

Μέσω του διεθνούς δικτύου του ομίλου Porter Novelli, με πάνω από 90 γραφεία σε όλο τον κόσμο, η ΙΚΟΝ προσφέρει σημαντική πληροφόρηση και πλήρη υποστήριξη στον τομέα της εξωστρέφειας για ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ή σχεδιάζουν την επέκτασή τους σε αγορές του εξωτερικού.

Μέσω των τοπικών στελεχών και συνεργατών της, η ΙΚΟΝ προσφέρει υπηρεσίες πληροφόρησης και ενημέρωσης για τον χώρο της επικοινωνίας στην Ελλάδα, σε ξένες εταιρίες που διερευνούν επενδυτικές προοπτικές στη χώρα.

Υπηρεσίες:

- Διαμόρφωση & Διαχείριση Δημόσιας Εικόνας

- Ανάπτυξη Στρατηγικής της Επικοινωνίας

- Διαχείριση Δημοσίων Υποθέσεων

- Πρόγραμμα Δημοσιότητας και Σχέσεων με τα ΜΜΕ

- Διαχείριση Κρίσεων

- Εκπαίδευση Εκπροσώπων Τύπου

- Σχεδιασμός Προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

- Στρατηγική Περιεχομένου στα Κοινωνικά Δίκτυα

- Στρατηγικές Συνεργασίες με Τρίτους Υποστηρικτές (Ambassadors)

- Διοργάνωση Εκδηλώσεων

- Προγράμματα Προώθησης, Below-The-Line

- Επικοινωνία B2Β

- Ενδο-εταιρική Επικοινωνία και Εκπαίδευση

- Παρακολούθηση σε Πραγματικό Χρόνο

- Δημιουργικά Concepts και Εφαρμογές


Η ΙΚΟΝ Porter Novelli είναι πιστοποιημένη για το Σύστημα Διαχειριστικής Επάρκειας σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ 1435:2009. Διαβάστε περισσότερα...

Για να δείτε τον ισολογισμό της εταιρίας, πατήστε εδώ

PR News: @PRNews: Instagram longer videos: How new IGTV feature will work https://t.co/Zw5tJ9g0Wx

2 hours ago from Twitter for iPhone

Ketchum: @KetchumPR: "Bravery & blame don't work together.” Our Day 3 @Cannes_Lions recap explores why being true to yourself is the se… https://t.co/MJcxv73LTJ

2 hours ago from Twitter Web Client

Ketchum: @KetchumPR: F*ck Your Conventions: Join @Karen4Ideas @DanaKennedylive @MarthaBoudreau @Sexymrrogers & @Whattupwhit for a lively… https://t.co/301vMnji4B

4 hours ago from Hootsuite

barri friedman rafferty:RT@barrirafferty: Key observations from the health ⁦@Cannes_Lions⁩ https://t.co/XeFgh459Bt

5 hours ago from Twitter for iPhone

Ketchum: @KetchumPR: How do brands turn everyday consumers into brand evangelists? Join @BarriRafferty, @KimLast & @Fiverr for “The Art… https://t.co/BEUGhk1lr8

5 hours ago from Hootsuite

FleishmanHillard: @Fleishman: With influencer marketing under so much scrutiny, how can brands engage while also mitigating risk? Ryan Brown reca… https://t.co/rHW5IPtThS

5 hours ago from Twitter Web Client